Ugrás a tartalomhoz
Hallgatóknak




Belépés felhasználóként Kérjük kattintson ide

Hírlevél

Kérek hírlevelet
Képzéskereső
Könyvkereső

Bács-Kiskun Megyei Képzési Központ

Panaszkezelés

TISZTELT JELENTKEZŐ, TISZTELT HALLGATÓ!

A Perfekt Zrt. minden partnere számára együttműködést kínál, melynek keretében véleményükkel, észrevételeikkel, fejlesztő-javító ötleteikkel segíthetik munkánkat. Célunk, hogy ügyfeleink bevonásával fejlesszük rendszerünket a legmagasabb szintű szolgáltatás és maximális partneri elégedettség elérésének érdekében.
Intézményünk teljes megyei hálózatára kiterjesztett minőségirányítási rendszert működtet, különös hangsúlyt fektetve ügyfeleink elégedettségére és a panaszkezelésre.
Az alábbi tájékoztató segít Önnek eligazodni a panaszkezelés folyamatában.

Ügyfeleinktől szóban és írásban (e-mail, levél) érkezhetnek észrevételek, panaszok. A szóban beérkezett és azonnal rendezett panaszokat nem szükséges írásban rögzíteni. Amennyiben a panasz rendezése azonnal nem oldható meg, akkor azt munkatársaink írásban rögzítik.
Az írásban beérkezett panaszokról munkatársaink tájékoztatják az érintett szervezeti egység vezetőjét. A panaszt felvevő munkatársunk az érintett szakmai egység vezetőjével együttműködve helyesbítő tevékenységet folytat le, a panasszal kapcsolatos intézkedéseket és annak lezárását írásban rögzítjük, a panaszt tevő ügyfelet írásban értesítjük az intézkedésről.

A munkatársaink által kezelt panaszokat a belső auditok alkalmával áttekintjük. A minőségirányítási vezető az éves vezetőségi átvizsgálás előtt a képzési központokba beérkezett és kezelt panaszokat összegyűjti. A vezetőségi átvizsgálás keretében a panaszokat áttekintjük és elemezzük, ennek eredményét pedig felhasználjuk tevékenységünk fejlesztésében.

Amennyiben Önnek észrevétele van szolgáltatásunk minőségével kapcsolatban, kérem, haladéktalanul jelezze azt munkatársunknak, hogy a lehető legrövidebb időn belül megoldást találjunk és bizalmát visszanyerve folytathassuk közös munkánkat.

Budapest, 2015. március 1.

Szepessy Hajnalka
vezérigazgató

Elérhetőség

Nyitvatartás: H - cs: 08:00 - 15:00, P: 08:00 - 13:00

Bács-Kiskun Megyei Képzési Központ

Kecskemét
Klapka u. 9-11. 2/11.

Tel.: 06-76-484-806

Fax.: 06-76-484-806

E-mail: kecskemet@perfekt.hu

Képzéseinkről mondták

"A két tanfolyam elvégzésében, egy számomra teljesen új terület, napjainkban keresett szakma megismerése motivált.
A képzés során, oktatónk személye jóvoltából, egy maximálisan használható tudásra tehettem szert.
Mindkét tanfolyamot a pontosan leadott anyag, és a gyakorlatiasság jellemezte.
Különösen nagy hangsúlyt fektetve a gyakorlati rész oktatására, mely véleményem szerint, még meg is haladta a vizsga teljesítéséhez szükséges ismeretek elsajátítását. Az oktatás magas színvonala által kellő tudást, ismereteket szerezhetett az is aki kezdőként szeretne ezen a területen érvényesülni.
Szakmai kérdéssel, problémával bizalommal lehetett hozzá fordulni, melyben mindig segítőkész volt, és érdemben segített." - Kissné E. - 2016/2017 | TB és Bérügyintéző képzések, Miskolc