Ugrás a tartalomhoz
Hallgatóknak




Belépés felhasználóként Kérjük kattintson ide

Hírek

Képzéskereső
Könyvkereső

Kedves Olvasó!

Köszönjük érdeklődését Fogyasztói magatartás című könyvünk iránt!

Az alábbi linkre kattintva rövid betekintést nyerhet a kiadványba.

Betekintő.

Az Esettanulmányok címszó alatti linkekre kattintva olyan, a Fogyasztói magatartás című kiadvány szerzői által összeválogatott, olvasmányos cikkekhez juthat el az interneten, amelyek amellett, hogy élvezetes formában illusztrálják a könyvet, alkalmasak az abban feldolgozott ismeretek alaposabb, árnyaltabb megértetésére, a mélyebb összefüggések szemléltetésére is.


Esettanulmányok

Schweitzer András: Magyar menedzserek nemzetközi tapasztalatai. HVG, 22. sz., 2006. június 3. 57–61. o.
HVG Online (térítés ellenében letölthető):
A cikk.


Nagy Mercédesz: Jádezöld Lótusz aka Vanish. Márkázás kínai recept alapján. Kreatív Online, 2004. július 6.
A cikk.


Tarik Demirkan: Török fürdőruhareklám-vita. A szigor öltöztet. HVG, 22. sz., 2007. június 2. 38–39. o.
HVG Online (térítés ellenében letölthető):
A cikk.


Vári Sára: Olasz reformfagyilánc. Fagyasztók, fogyasztók. HVG, 51–52. sz., 2008. december 20. 148–149. o.
HVG Online (térítés ellenében letölthető):
A cikk.


Simányi Léna: Plázakultúra. Tudatos Vásárló, 2008. augusztus 21.
A cikk.


Reklám, család, tanár: ki befolyásolja leginkább a gyerekek étkezési szokásait? Tudatos Vásárló, 2008. július 28.
A cikk.


Malik Tóth István (ford.): Junk food nemzedék (Megjelent az Ethical Consumer 2008. szeptember-októberi számában). Tudatos Vásárló, 2008. november 7.
A cikk.


Kerékurak. Topmenedzserek cégautói. HVG, 21. sz., 2008. május 24.
HVG Online (csak regsztrált felhasználók tekinthetik meg):
A cikk.


A véleményvezér is ember. Marketinginfo, 2010. április 27.
A cikk.


Felejtsük el a szingli sztereotípiákat!
Szinglik, szegények, szupergazdagok: milyen a magyar fogyasztó? Menedzsment Fórum, 2008. június 11.
A cikk.


Hámor Szilvia: Útikalauz korosodóknak. Népszabadság Online, 2009. március 21.
A cikk.


Pán Péterektől a szuperapákig.
Matalin Dóra: Vége a teremtés koronája mítosznak. Változik a férfiszerep. Népszabadság Online, 2009. november 12.
A cikk.


AdAge–R. Nagy: Sweet sixteen. Kreatív Online, 2001. augusztus 30.
A cikk.


Új utakon. Stratégiaváltás a Fiatnál. Kreatív Online, 2001. december 17.
A cikk.


Nagy Gábor: Hollywoodi Motormítoszok. Ízirájderek. HVG, 8. sz., 2007. febr. 24. 73–74. o.
HVG Online (térítés ellenében letölthető):
A cikk.


Halló, hal! Mobilhasználat a harmadik világban. HVG, 37. sz., 2007. szept. 15. 77–78. o.
HVG Online:
A cikk.


Válság és környezetvédelem. Mai Piac, 2009. március 25.
A cikk.


Wirth Zsuzsanna: Keresik a Magyarország-fílinget. Origo, 2009. április 7.
A cikk.


Nagy-Szilitsán Eszter: Édes harc: Kraft Foods kontra Ilka Bt. Ugyanaz lilában. HVG, 50. sz., 2007. dec. 15. 103–105. o.
HVG Online:
A cikk.


Katona Éva: Logót cserélt az Eskimo. Nap, tenger, homok. Kreatív Online, 1999. március 31.
A cikk.


Informatika a marketing szolgálatában. Élelmiszer Online, 2009. szeptember 15.
A cikk.


Tófalvy Tamás: Fogyasztói döntések – a vélemények fontosabbak, mint a reklámok. Kreatív Online, 2007. február 14. (előfizetőknek letölthető)
A cikk.


Kevesebb élelmiszert és háztartási vegyi árut vásárolunk. Marketinginfo, 2009. június 19.
(csak regsztrált felhasználók tekinthetik meg)
A cikk.