Ugrás a tartalomhoz

Fogyasztói magatartás

Szerző: Dr. Fodor Mónika – Fürediné dr. Kovács Annamária – Dr. Horváth Ágnes – Rácz Georgina
Kategória: szakkönyv
Témakör marketing
A kiadvány nyelve: magyar
Megjelenési forma: papír alapú
Raktári szám: 215/2012
Címkék: fogyasztói magatartás, marketing
Megjegyzés:

Internetes ár:

1 600 Ft

Bolti ár: 3 200 Ft


Fogyasztói magatartás

A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági szereplők, így a fogyasztók viselkedésére is, ezért fontos, hogy a témával foglalkozó szakirodalom időről időre friss nézőpontú, aktuális kutatási eredményekre támaszkodó szakkönyvekkel bővüljön. A Budapesti Gazdasági Főiskola és a hazai fogyasztóimagatartás-kutatás egyik fellegvárának számító Szent István Egyetem szerzőgárdájának célkitűzése e könyv megjelentetésével, hogy a gazdasági felsőoktatás igényeit minden szempontból kielégítő, olvasmányos, ugyanakkor átfogó ismereteket tartalmazó tananyagot biztosítsanak a szakirányú kurzusok számára.
A könyv az alapfogalmak tisztázásával élvezetes összefoglalóját nyújtja a téma elméleti hátterének, foglalkozik a kulturális környezet, az életstílus és az életmód jelentőségével, a csoportnak, a családnak és a gyermekeknek a fogyasztói magatartás alakulásában betöltött szerepével. Kifejti a személyiség, az énkép és az emóciók hatásait, áttekintést nyújt a motivációs elméletekről, bemutatja a kognitív tényezőkkel kapcsolatos ismereteket és a vásárlási döntés folyamatát. Az egyes témaköröket élvezetes módon illusztrálják és egyben az alaposabb, árnyaltabb megértést is szolgálják a www.perfekt.hu/fogyasztoimagatartas címen elérhető esettanulmányok.

Kapcsolódó anyagok

Kapcsolódó kiadványok