Karrier
Gyakornoki lehetőség a Perfekt Zrt. budapesti irodájának bővülő csapatába pénzügyi- és kontrolling területen!
A Perfekt Zrt. több évtizedes gyakorlattal rendelkezik a felnőttképzés, különösen a pénzügyi-, és gazdasági képzések, ipari képzések, valamint a szakkönyvkiadás területén. A megújult Perfekt élő, online kurzusokat hoz létre a mai modern kor követelményeinek megfelelően.
Célunk, hogy minél több résztvevő számára, minél szélesebb körű és magas színvonalú szakmai oktatást, gyakorlati tudást biztosítsunk!
Ez a pozíció neked szól, ha érdekelnek a következő feladatok:
- Projekt és vállalati kontrolling feladatok támogatása
- Közreműködés a vállalati informatikai rendszerekben történő adminisztrációban, ezek fejlesztésében
- Vezetői és tulajdonosi adatszolgáltatások elkészítésének támogatása
- Együttműködés gazdasági és oktatásszakmai szakterületekkel
- Döntéstámogató anyagok, prezentációk előkészítése
- Részvétel teljesítésigazolások kiállításában, bejövő számlák ellenőrzésében
- Gazdasági és operatív vezérigazgató-helyettes munkájának támogatása
Te vagy az ideális jelölt, ha:
- Tanulmányaid gazdasági területen vannak folyamatban
- Heti 20 – 30 munkaórát tudsz vállalni rugalmas beosztásban
- Precizitás, alaposság, jó kommunikációs és együttműködési készség jellemez
- Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel
Előnyt jelent:
- A magabiztos fellépés, kiváló kommunikációs készség
- Megoldásorientált, proaktív és rugalmas hozzáállás
- Problémamegoldó szemlélet, megbízható, pontos munkavégzés
- Igény és képesség az egyéni és csapatmunkára egyaránt
- Angol nyelvismeret
Amit kínálunk:
- Gyakornok kollégáink munkáját versenyképes gyakornoki bérrel és juttatásokkal köszönjük meg
- Cégünk a Gellérthegy tetején elhelyezkedő új irodával, igényes munkakörnyezettel vár
- Támogatjuk a részleges home office lehetőségét
- Biztosítjuk az irodai teát, kávét és a pozitív, támogató munkakörnyezetet
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Jelentkezés: allas@perfekt.hu
Keressük a Perfekt Zrt. budapesti irodájának bővülő csapatába új kontrolling elemző kollégánkat!
A Perfekt Zrt. több évtizedes gyakorlattal rendelkezik a felnőttképzés, különösen a pénzügyi-, és gazdasági képzések, ipari képzések, valamint a szakkönyvkiadás területén. A megújult Perfekt élő, online kurzusokat hoz létre a mai modern kor követelményeinek megfelelően. Célunk, hogy minél több résztvevő számára, minél szélesebb körű és magas színvonalú szakmai oktatást, gyakorlati tudást biztosítsunk!
Célunk, hogy minél több résztvevő számára, minél szélesebb körű és magas színvonalú szakmai oktatást, gyakorlati tudást biztosítsunk!
Ez a pozíció neked szól, ha érdekelnek a következő feladatok:
- Pénzügyi rendszer működtetéséhez szükséges nyilvántartások naprakész vezetése, rendszeres és ad-hoc riportok készítése
- Egyeztetés és folyamatos kapcsolattartás a külső partnerekkel és a társosztályokkal
- Kontrolling, elemzési és ellenőrzési rendszer fejlesztésében történő proaktív részvétel
- ERP rendszer bevezetésének támogatása
- Részvétel a tervezési és zárási folyamatok működtetésében a Társaság stratégiai és operatív céljainak megfelelően
- Éves árbevétel-, költség- és CF-tervek készítése, havi-negyedéves felülvizsgálata
- Terv-tény elemzések, riportok készítése, a pénzügyi teljesítmények elemzése
- Értékesítési javaslatok megvalósíthatóságának elemzése, háttérszámítások készítése, elő- és utókalkulációs feladatok ellátása
- Tulajdonosi és menedzsment-döntésekhez szükséges információellátás biztosítása, adatok megbízhatóságának ellenőrzése, elemzések készítése
Te vagy az ideális jelölt, ha:
- Felsőfokú (főiskolai/egyetemi) gazdasági végzettséggel rendelkezel
- Hasonló területen 3-5 éves tapasztalatot szereztél
- A számviteli alapok magabiztos ismeretével rendelkezel
- Kiemelkedő MS Excel tudást és felhasználói szintű egyéb szoftver ismereteket (MS Outlook, Word, PowerPoint) tudhatsz magadénak
- Analitikus gondolkodásmód, magas fokú elemzőkészség, rendszerszemlélet jellemez
Előnyt jelent:
- Ha felsőfokú végzettséged pénzügyi - számviteli területen szerezted
- Ha rendelkezel Microsoft Power BI, SQL, VBA alapismeretekkel
- Megoldásorientált, proaktív és rugalmas hozzáállás
- Problémamegoldó szemlélet, megbízható, pontos munkavégzés
- Angol nyelvismeret
Amit kínálunk:
- Kollégáink munkáját versenyképes bérrel és juttatásokkal köszönjük meg
- Cégünk a Gellérthegy tetején elhelyezkedő új irodával, igényes munkakörnyezettel vár
- Támogatjuk a részleges home office lehetőségét
- Kollégáinknak kiszámítható jövőképet és folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget kínálunk
- Biztosítjuk az irodai teát, kávét és a pozitív, támogató munkakörnyezetet
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Jelentkezés: allas@perfekt.hu